Idee, koncepcje, problemy, wątpliwości?
Przedyskutuj wszystko z naszymi Ekspertami.
- Od czego zacząć sprzedaż w Internecie?
- Ile środków przeznaczyć na promocje?
- W jaki sposób skutecznie sprzedawać w Internecie?
- Które źródła ruchu będą dla Twojej firmy najlepsze?
- Który system e-commerce wybrać?
- Jak wykorzystać Facebook do działań sprzedażowych?
- Jak zmniejszyć koszty?
- Co robi Moja konkurencja?
- Gdzie tracę najwięcej pieniędzy?
- Które produkty, usługi najlepiej promować i dlaczego?
- Jak wysyłać maile, żeby sprzedawały?
- Ile tak naprawdę kosztuje prowadzenie sklepu internetowego?
- Jak zwiększyć sprzedaż?
Umów się na rozmowę
Nie ma problemu, którego nie można by rozwiązać.
Pod warunkiem, że wiadomo, jak to zrobić.
Nasi Eksperci to wiedzą
Producent domów
Sytuacja wyjściowa:
– 6 000 zł miesięcznie koszty związane z internetem: pracownik + koszty reklamy
– Facebook – na stronę wchodziło 26 użytkowników miesięcznie (koszt kontaktu: 230 zł)
– 0 zapytań ofertowych miesięcznie.
Przez rok wydano ponad 72 tys. złotych, by uzyskać 4 zapytania i nie wygenerować żadnej sprzedaży!
Po konsultacjach z zarządem przeprowadziliśmy audyt wraz z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii działania.
Efekt:
– Ponad 5000 użytkowników z Facebooka miesięcznie
– Stworzenie efektywnej bazy mailingowej
– 20 zapytań ofertowych miesięcznie
– 3 sprzedane domy po 6 miesiącach
Sklep internetowy – Stagnacja w sprzedaży
Sytuacja wyjściowa:
– Przez kilka ostatnich miesięcy sklep z artykułami sportowymi odnotowywał sprzedaż na niezmiennym, niezadowalającym poziomie.
Sklep do obsługi zatrudniał 2 osoby i na pierwszy rzut oka wszystko działało poprawnie.
Po konsultacjach przedstawiliśmy pełną listę zmian zawierającą szczegółowo opisane zalecenia.
Efekt:
– Firma już po wdrożeniu pierwszych zaleceń odnotowała wzrost przychodów z jednoczesnym zmniejszeniem kosztów.
Sprzedaż usług przez Internet – Salon kosmetyczny
Właściciele salonu kosmetycznego chcieli zacząć aktywnie klientów poprzez Internet
Podczas konsultacji z właścicielami ustaliliśmy – cel sprzedażowy:
– 100 nowych klientów miesięcznie
– czas: 9 miesięcy, tyle zostało do końca roku
– budżet
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy szczegółową strategię działania z zastosowaniem elementów e-commerce.
Efekt:
Plan został zrealizowany w 130%