Analiza i Optymalizacja strony internetowej
Do czego ta strona ma służyć?
Jaki jest jej cel biznesowy?
Stałe analiza dostarcza ogromnej wiedzy i jest doskonałym narzędziem do lepszego zarządzania, nie tylko sama stroną,
ale też całą firmą.
- Analiza źródeł ruchu pod względem dochodowości z którego ze źródeł jest najwięcej zamówień
- Przeprowadzenie cyklicznych testów A/B
- Geolokalizacja, z jakich miejsc trafiają do nas klienci
- Najskuteczniejsze źródła odwiedzin, skąd pochodzi ruch na stronie
- Najskuteczniejsze słowa kluczowe po jakich słowach odnajdują nas klienci
Zanim zaczniemy optymalizować stronę internetową,
zadajemy klientowi najważniejsze pytanie i pomagamy na nie odpowiedzieć:
Do czego ta strona ma służyć???
Czy chcemy, żeby nasi klienci do nas zadzwonili?
Wypełnili formularz?
Złożyli zamówienie?
Zarezerwowali stolik?
Dopiero wtedy, kiedy mamy jasno sprecyzowany cel, przystępujemy do optymalizacji strony internetowej, w taki sposób, żeby wezwania do konkretnego działania znajdowały się w takich miejscach, w których użytkownikowi najłatwiej będzie podjąć decyzję.
Strona internetowa musi takie działania maksymalnie ułatwiać i przekonać użytkownika, że są one najlepszą dla niego decyzją, która nie niesie za sobą żadnego ryzyka.
Optymalizacja takiej przyjaznej, skutecznej i atrakcyjnej strony www nie jest końcem pracy.
Teraz rozpoczyna się nieustający proces promowania jej w Internecie z jednoczesnym analizowaniem ruchu klientów oraz wprowadzaniem zmian, które wynikają z działań użytkowników, tak by stale podnosić jej skuteczność.
Przypomina to nieco sytuację, kiedy władze osiedla obserwują, gdzie mieszkańcy wydeptują ścieżki i w tych miejscach kładą chodniki.
Potrzebujesz wsparcia napisz do nas